Новини
Управління
Нормування праці Охорона праці Планування роботи Система контролю Шкільна документація Атестація педпрацівників Робота педради Реформа освіти Освітній менеджмент
Методика
Освітні технології Методичні рекомендації Діагностична робота Стан викладання Навчальні кабінети Методичний кабінет Аналіз уроку Анкетування
Учительська
Календарне планування Поурочне планування Сценарії заходів Майстер-клас Класне керівництво Тести для учителів Педагогічний словник Творчість учителів
Бібліотека
Нормативні документи Навчальні підручники Облік підручників Електронний каталог Сценарії Бланки, форми Актуальні питання
Для батьків
Сім'я і закон Сім'я і виховання Методика виховання Батьки і педагоги Здоров'я дітей Поради психолога Батьківські тести Завдання для батьків
Для учнів
Захист своїх прав Молодь і суспільство Самовиховання Як правильно вчитися? Крилаті вирази Саморозвиток Шкідливі звички Учнівські тести Цікавий Інтернет

Каталог статей

Головна » Статті » Учительська » Сценарії заходів

Щоб у серці жила Батьківщина: до 25 річчя незалежності України

Щоб у серці жила Батьківщина: до 25 річчя незалежності України

Перший урок 2016-2017 навчального року для 8-9 класів

Тема: Щоб у серці жила Батьківщина: до 25 річчя незалежності України.

Мета: поглибити знання учнів про ключові події XX століття, політичних, громадських, військових, культурних діячів, які були визначними для українського державотворення; формувати та розвивати різні види вмінь, навичок, які мають стати фундаментом формування громадянської, історичної та національної свідомості школярів; активізувати пізнавальний інтерес учнів до засадничих державотворчих події історій України XX століття, розвивати почуття відповідальності за долю своєї держави; виховувати почуття патріотизму, національної гідності.

Очікувані результати: зміцнювати патріотичні почуття, спрямовувати духовний розвиток учнів.

Обладнання: Конституція України, музичний супровід, виставка книжок про Україну, портрети відомих діячів України, презентація «Моя мальовнича країна»

Заукраїнься, Україно,

Байдужі душі розбуди.

І цвітом сонячним калини

У серці кожному зійди.

Хід виховної години

I. Організаційний момент

Дорогі діти, ось і пролетіли веселі канікулид знову шкільний дзвоник покликав вас до праці. Кожен наступний клас - це новий щабель вашого фізичного, розумового, морального зростання, яке не відбувається само собою, для цього потрібна праця розуму, серця, мускулів. Тож вітаючи вас, із початком навчального року, я щиро бажаю, щоб ця праця не була примусовою, хай вона приносить вам радість і хороші результати.

II. Основна частина

Мозковий штурм

– У якому році Україна стала незалежною?

– Які документи узаконюють статус України як держави (1990р.Декларація про Державний суверенітет України, 1991 р. Акт проголошення незалежної України, Всеукраїнський референдум)?

– Який відсоток громадян підтвердив Акт незалежності України?

– Коли та в якому юридичному документі остаточно визнана незалежність України, як держави світу (1996 р. Конституція України)?

(Вчитель зачитує статтю 1,20 Конституції України)

Слово вчителя. А зараз ми з вами пригадаємо весь шлях нашої держави до незалежності.

2016 рік, коли Україна відзначає 25-ліття незалежності, Український інститут національної пам'яті назвав Роком Державності - на честь низки історичних подій, які привели до проголошення, а потім відновлення Україною незалежності у XX столітті.

24 серпня 1991 року прийнято Акт проголошення незалежності України, що був схвалений всеукраїнським референдумом 1 грудня 1991 року. Хоча 24 серпня 1991 року стало початком відліку історії сучасної Української державності, історики сходяться у висновках, що того дня насправді відбулося відновлення державної незалежності України.

Уперше в XX столітті незалежність України булла проголошена 22 січня 1918 року IV Універсалом Української Центральної Ради. Держава проіснувала 3 роки. Це був час безперервної боротьби за її збереження. Вже тоді Україна мала всі ознаки держави: територію, окреслену кордонами, герб, військо, грошову систему, мову, налагоджені дипломатичні відносини з іншими державами.

Через рік - 22 січня 1919 року - відбулася не менш вагома подія - об'єднання Української Народної Республіки (УНР) і Західноукраїнської Народної Республіки (ЗУНР) в одну державу. Об'єднання УНР і ЗУНР продемонструвало можливість цивілізованого демократичного збирання територій в єдину суверенну державу.

24 серпня 1991 року на позачерговому засіданні Верховна Рада УРСР ухвалила Акт проголошення незалежності України, зазначивши у ньому, що продовжується тисячолітня традиція державотворення в Україні, яка має право на самовизначення, передбачене Статутом ООН та іншими міжнародно-правовими документами.

1 грудня 1991 року на Всеукраїнському референдумі українці підтвердили прагнення жити в незалежній державі, зробивши її незворотнім фактом історії. 90,32 % виборців ствердно відповіли на питання в бюлетені «Чи підтверджуєте Ви Акт проголошення незалежності України?» У Криму ідею незалежності України підтримали 54,19 % виборців, у Донецькій області - 83,90 % і 83,86 % - у Луганській. Референдум засвідчив, що джерелом української державності є воля народу, він став запобіжником щодо спроб реанімації СРСР у формі Договору про Союз суверенних держав.

Першими із понад 130 країн світу Українську державу визнали Польща, Канада, Латвія і Литва. Тепер Україна - демократична країна. А ви громадяни цієї країни.

Робота е парах. Скласти асоціативний кущ до слова Україна

Підніміть руки хто себе вважає патріотом? А чому?

Прокоментуйте ?

Усі ми любимо свою вітчизну. І патріот - людина, що любить і поважає рідну землю, шанує її традиції.

Вправа «Портрет свідомого громадянина»

Мета: формувати особистісні риси патріота України, прищеплювати бажання стати свідомим громадянином своєї держави.

(громадянська відповідальність, мужність, активність, готовність трудитися на благо держави, дисциплінованість, дотримання правових норм, шанобливе ставлення до національних символів).

Декламування віршів учнями класу.

(Під час декламування поезій використовуємо презентації «Моя мальовнича країна»)

1. Ми українці - велика родина,

Мова і пісня у нас солов'їна,

Квітне в садочках червона калина,

Рідна земля для всіх нас - Україна.

2. Струмок серед гаю, як стрічечка.

На квітці метелик, мов свічечка.

Хвилюють, маюють, квітують поля –

Добридень тобі, Україно моя!

3. Краю мій рідний, моя сторона,

Ти для мене - найкраща у світі!

Україно моя, ти у серці - одна,

Як в віночку, барвистому цвіті.

4. Україно, ми дочки твої і сини,

Ти усіх нас любов'ю зігріла,

І шумлять кучеряві твої ясени,

Кличуть в мрію нас їхні вітрила.

Україно, ти рідна моя сторона.

За якими ж правилами повинен жити громадянин своєї держави?

Любов до України. Тільки це може об'єднати всіх нас із найрізноманітнішими інтересами.

Працелюбність. Самовіддана праця покращує матеріальне становище держави і громадянина.

Честь і гідність. Тільки людина, якій притаманні ці риси, зможе гідно відстоювати свої інтереси, не порушуючи інтересів інших.

Мужність. Кожен із нас повинен пережити невдачі, які бувають у нашому житті, й рухатись далі до поставлених цілей.

Кваліфікованість. Який би статус ми не мали у суспільстві, виконувати завдання, що стоять перед нами, ми повинні на найвищому рівні.

Освіченість. Будівник майбутнього повинен мати високий інтелект.

Гра «Я знаю історію України» ( за бажанням учителя)

Клас ділиться на дві команди. Учасники команд по черзі мають називати прізвища видатних історичних постатей і те, що вони зробили для побудови незалежної України. Перемагає та команда, учасник якої останнім дав правильну відповідь.

III. Підсумок

«Я горджусь своєю державою тому, що...»

«Я сподіваюсь, що моя держава ...»

«Я для України ...»

«Я пишаюся тим, що я українець, так як ...»

Можна любити Україну і втікати за кордон. Але чого варта така любов?

Не дивлячись на те, що відбувається зараз в Україні, я сподіваюсь, що майбутнє нашої держави буде створене кращими людьми, а ці люди це ви, які є патріотами нашої держави.

Я вірю, Вітчизно, ти станеш на ноги,

Махнуть золотистим крилом рушники,

І щастя затьмить всі печалі й тривоги

На вічні роки і прийдешні віки!

Я бачу квітучу, щасливу країну,

Де кожна людина працює, творить,

Де можна навчатись, кохати, радіти,

Де кожна хвилина — то святості мить.

Крамарець Оксана Анатоліївна,
вчитель української мови та літератури,
класний керівник 8 класу
Володимирівського навчально-виховного комплексу

Завантажити ►

 

Категорія: Сценарії заходів | Додав: Peter (22.07.2016)
Переглядів: 1677 | Рейтинг: 5.0/4
Всього коментарів: 0
avatar
Категорії розділу
Поурочне планування [10]
Сценарії заходів [31]
Календарне планування [28]
Майстер-клас [0]
Класне керівництво [0]
Творчість учителів [0]
Пошук
Нові документи
Нові накази МОН
Про внесення змін до Положення про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності
Про внесення змін до Інструкції про порядок комплектування та облік підручників і навчальних посібників у бібліотечних фондах...
Про проведення у 2017/2018 навчальному році Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»)

Нові листи МОН
Щодо нагальних питань впровадження Закону України «Про освіту»
Про відзначення Дня захисника України
Про організацію та проведення всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2018»

Новини освіти
Вхід на сайт
Наше опитування
Які матеріали найпотрібніше розміщувати на сайті (вибрати один)?
Всього відповідей: 368
Джерела інформації







Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0