Новини
Управління
Нормування праці Охорона праці Планування роботи Система контролю Шкільна документація Атестація педпрацівників Робота педради Реформа освіти Освітній менеджмент
Методика
Освітні технології Методичні рекомендації Діагностична робота Стан викладання Навчальні кабінети Методичний кабінет Аналіз уроку Анкетування
Учительська
Календарне планування Поурочне планування Сценарії заходів Майстер-клас Класне керівництво Тести для учителів Педагогічний словник Творчість учителів
Бібліотека
Нормативні документи Навчальні підручники Облік підручників Електронний каталог Сценарії Бланки, форми Актуальні питання
Для батьків
Сім'я і закон Сім'я і виховання Методика виховання Батьки і педагоги Здоров'я дітей Поради психолога Батьківські тести Завдання для батьків
Для учнів
Захист своїх прав Молодь і суспільство Самовиховання Як правильно вчитися? Крилаті вирази Саморозвиток Шкідливі звички Учнівські тести Цікавий Інтернет
Головна » 2015 » Липень » 15 » Як «реформувати» математику?
22:09
Як «реформувати» математику?

Як повідомляє Міністерство освіти і науки України на своєму офіційному сайті, на 56-ій Міжнародній математичній олімпіаді українські школярі здобули дві золоті, три срібні та бронзову нагороди, що дозволило українській команді в командному заліку стати одинадцятою у світі та першою серед учнівських команд європейських країн. Всього в олімпіаді брали участь команди зі 104 країн.

Звичайно, молодці Денис Смірнов, Софія Дубова, Під Дінь Тхань Фонг із Харківського фізико-математичного ліцею № 27, Наталія Хотяінцева і Анастасія Альохіна з Києво-Печерського ліцею № 171 «Лідер», Антон Тригуб з гімназії «Академія», Київ. Вони – це гордість української освіти, майбутнє нашої науки.

Але цікавим виявився ряд: 1) США, 2) Китай, 3) Південна Корея, 4) Північна Корея, 5) В'єтнам, 6) Австралія, 7) Іран, 8) Росія, 9) Канада, 10) Сінгапур, 11) Україна.

Де ж та європейська система освіти, до якої ми ніяк не можемо «реформуватися»? Зліва її представників не видно. То, можливо, ми реформуємося не в тому напрямку і потрібно просто зберегти й примножити те, що маємо? Все-таки, математика – цариця наук. Так її оцінив Гаусс?

Переглядів: 793 | Додав: Peter | Рейтинг: 5.0/5
Всього коментарів: 0
avatar
Пошук
Нові документи
Нові накази МОН
Про внесення змін до Положення про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності
Про внесення змін до Інструкції про порядок комплектування та облік підручників і навчальних посібників у бібліотечних фондах...
Про проведення у 2017/2018 навчальному році Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»)

Нові листи МОН
Щодо нагальних питань впровадження Закону України «Про освіту»
Про відзначення Дня захисника України
Про організацію та проведення всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2018»

Новини освіти
Вхід на сайт
Календар
«  Липень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Наше опитування
Які матеріали найпотрібніше розміщувати на сайті (вибрати один)?
Всього відповідей: 370
Джерела інформації







Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0