Новини
Управління
Нормування праці Охорона праці Планування роботи Система контролю Шкільна документація Атестація педпрацівників Робота педради Реформа освіти Освітній менеджмент
Методика
Освітні технології Методичні рекомендації Діагностична робота Стан викладання Навчальні кабінети Методичний кабінет Аналіз уроку Анкетування
Учительська
Календарне планування Поурочне планування Сценарії заходів Майстер-клас Класне керівництво Тести для учителів Педагогічний словник Творчість учителів
Бібліотека
Нормативні документи Навчальні підручники Облік підручників Електронний каталог Сценарії Бланки, форми Актуальні питання
Для батьків
Сім'я і закон Сім'я і виховання Методика виховання Батьки і педагоги Здоров'я дітей Поради психолога Батьківські тести Завдання для батьків
Для учнів
Захист своїх прав Молодь і суспільство Самовиховання Як правильно вчитися? Крилаті вирази Саморозвиток Шкідливі звички Учнівські тести Цікавий Інтернет

Блог

Головна » 2017 » Лютий » 26 » Чи ділити дітей на фізиків і ліриків?
11:07
Чи ділити дітей на фізиків і ліриків?

На своїй сторінці у ФБ Володимир Співаковський, президент корпорації «Гранд», опублікував пост щодо поділу дітей за схильністю до гуманітарних або точних наук.

Питають, чи потрібно враховувати в школі схильність дітей до гуманітарних або точних наук?

Ні, не потрібно. Ми провели велике наукове дослідження, опитавши понад 8000 дорослих людей і учнів. Питали: ви берете на себе відповідальність за майбутнє школяра, потураючи його схильності до гуманітарних або природничих наук?

Відповіді отримали такі: відповідальність на себе взяли 7% педагогів, 24% батьків і 3% самих школярів. Тобто, радити радять, а відповідальність брати не хочуть.

Втім, батьки можуть спробувати віддати дитину на «музику», «фізкультуру», «хімію», «іноземні мови», «історію» або «математику». А потім, коли вона виросте, подивитися, чи скаже вона їм «спасибі».

Справа в тому, що невідомо, який саме біт інформації, отриманий в школі, потім може стати справою життя. Діти змінюють свої уподобання по три рази на рік, пробуючи то одне, то інше (і це правильно), не пов'язуючи ці проби з майбутнім.

Усвідомлений же вибір «ким я хочу стати» починається з 20-22 років. Більш того, зараз і ліва, і права півкуля повинні бути однаково добре розвиненими.

Так що поділ на фізиків і ліриків пішов у далеке минуле.

Виграють ті, хто розуміє, що зараз треба швидко орієнтуватися у всьому відразу одночасно.

І тут же робити вибір.

Володимир Співаковський, президент корпорації «Гранд»,

Категорія: Реформа освіти | Переглядів: 716 | Додав: Peter | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar
Категорії розділу
Реформа освіти [18]
Пошук
Нові документи
Нові накази МОН
Про внесення змін до Положення про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності
Про внесення змін до Інструкції про порядок комплектування та облік підручників і навчальних посібників у бібліотечних фондах...
Про проведення у 2017/2018 навчальному році Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»)

Нові листи МОН
Щодо нагальних питань впровадження Закону України «Про освіту»
Про відзначення Дня захисника України
Про організацію та проведення всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2018»

Новини освіти
Вхід на сайт
Календар
«  Лютий 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728
Наше опитування
Які матеріали найпотрібніше розміщувати на сайті (вибрати один)?
Всього відповідей: 368
Джерела інформації







Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0