Новини
Управління
Нормування праці Охорона праці Планування роботи Система контролю Шкільна документація Атестація педпрацівників Робота педради Реформа освіти Освітній менеджмент
Методика
Освітні технології Методичні рекомендації Діагностична робота Стан викладання Навчальні кабінети Методичний кабінет Аналіз уроку Анкетування
Учительська
Календарне планування Поурочне планування Сценарії заходів Майстер-клас Класне керівництво Тести для учителів Педагогічний словник Творчість учителів
Бібліотека
Нормативні документи Навчальні підручники Облік підручників Електронний каталог Сценарії Бланки, форми Актуальні питання
Для батьків
Сім'я і закон Сім'я і виховання Методика виховання Батьки і педагоги Здоров'я дітей Поради психолога Батьківські тести Завдання для батьків
Для учнів
Захист своїх прав Молодь і суспільство Самовиховання Як правильно вчитися? Крилаті вирази Саморозвиток Шкідливі звички Учнівські тести Цікавий Інтернет
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Сучасні технології
PeterДата: Четвер, 18.12.2014, 03:19 | Повідомлення # 1
Рядовий
Група: Администраторы
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
Як вчителю зорієнтуватись у сучасних технологіях?

З кожним роком технології все активніше впливають на навчальний процес і систему освіти в цілому. На сьогоднішній день на ринку праці потрібні випускники навчальних закладів, які не тільки мають якісні знання, а й мають відповідні навички. Останніми роками ці навички отримали сталу назву – навички 21 століття.

Постає логічне запитання – як сформувати в учнів навички 21 століття якщо ці навички не сформовані в самого вчителя? Як учитель може навчити того, чого сам не розуміє? Курси підвищення кваліфікації на сьогоднішній день, на жаль, не дають уявлення про тренди в сучасній освіті. Багато теорії та замало практики. Для прикладу. Чи може хтось із педагогів похвалитися відповідністю своєї інформаційно-комунікаційної компетентності до тих рівнів, які ЮНЕСКО рекомендувала ще 2011 року?

Проаналізувавши доступні Інтернет-ресурси можна досить легко визначити наступні глобальні тенденції розвитку ІКТ в освіті, які мали би вже реалізовуватись у закладах освіти, а саме: організація навчання протягом усього життя, створення та використання динамічних навчальних матеріалів та спільна робота в режимі реального часу.

Якщо про навчання протягом життя тепер часто говорять у навчальних закладах, а про реалізацію спільної роботи в режимі реального часу за допомогою хмарних технологій (наприклад, Office365 та OneDrive) принаймні чули, то про створення та використання динамічних навчальних матеріалів ще, на жаль, чули не всі.

Як пересічний учитель може навчитися створювати електронні підручники з динамічним інтерактивним змістом, який може зберігати нотатки та створювати закладки? Для початку потрібно пройти курси з ІКТ, які практично, а не теоретично зможуть допомогти вчителеві.

Наприклад, курси Microsoft, які допомагають вирішити ці питання. Курси є безоплатними і після їх завершення, що також важливо, учасники отримують відповідне свідоцтво міжнародного зразка.

Ваші міркування з цього приводу?

Джерело: http://osvita.ua/school/44704/
 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук: